søndag den 8. januar 2012

Googleri

Kender I det med at man googler efter noget bestemt og ender med at finde noget helt andet? Det tror jeg vi alle kender til.

I går skulle jeg google nogle billeder af neglelak swatches og jeg faldt over dette billede:


Lånt fra bloggen her

Jeg faldt pladask for LOVE ringen, så glemte alt om neglelak swatches og gik i gang med at google efter ringen. Så der blev søgt efter Love Park Philadelphia ring og jeg fandt den da også. Ringen hedder Rabid Fox LOVE Ring og koster knap kr. 1000. Den bliver lavet i USA og dermed også sendt derfra, så hvis man køber den skal man være opmærksom på moms og told og det gør jo så ringen noget dyrere. Men hold op hvor den den bare lækker, så den skal helt sikker med på min drømme wishlist.

Køb ringen hos Fleathers & Rabid Fox Jewelry by Linda Smyth, som i øvrigt også har en masse andre fede ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar