søndag den 8. januar 2012

Ny energi

Hvis man kigger på mine tidligere indlæg, så er der ikke mange og de ligger tilbage fra efteråret 2010, hvor jeg startede bloggen. Jeg ved ikke helt hvad der skete siden at jeg stoppede med at skrive, men jeg tænker at det måske altid er svært i starten med en blog.

Men eftersom jeg gang på gang sidder og tænker på "blog-stof" så er det på tide, at jeg får gang i bloggen igen. Så må det vise sig en gang for alle om jeg kan kalde mig selv for blogger eller ej.

Mit udgangspunkt for bloggen er stadig at skrive om de ting der interesserer mig; musik, indretning, mode, fotografering, rejser og i det hele taget bare hverdagsting.

Stort set alle de blogs jeg selv følger på nettet sker via Bloglovin' så der er jeg selvfølgelig også blevet tilkoblet og vil anbefale eventuelle læsere om at følge mig der hvis man vil holdes opdateret her i mit lille univers.

Jeg har faktisk også en anden blog - dog er dette en rejseblog som jeg oprettede i forbindelse med at jeg i efteråret var i Los Angeles. Den er skrevet i dagbogsform og der er masser af inspiration at hente hvis man planlægger at besøge den fantastisk City of Angels. Bloggen kan findes hos Kilroy Blogs her.

LA sunset

Ingen kommentarer:

Send en kommentar