fredag den 15. oktober 2010

Ugler

Jeg har fået lidt af en forkærlighed for ugler.

Her den anden dag var jeg hjemme hos min søde veninde Karina og hun havde et forklæde med lilla ugler fra Mow Living. Jeg har før kun set deres ugle design som puder, så blev rigtig glad for at finde ud af, at de også laver køkken tekstil.

Straks blev det noget af det jeg ikke kunne leve uden - men det klæder nu også køkkenet helt vildt! Jeg mangler lige at modtage et viskestykke med multi ugler som grydelapperne, men det var i restordre.



3 kommentarer:

  1. Hvor er det fint med ugle print :D

    SvarSlet
  2. Hej Helle,
    Det her var umiddelbart lige det eneste sted jeg kunne kontakte dig, så håber du ser det :) Jeg så billeder af dit "new yorker" køkken på en anden hjemmeside, og ville bare høre hvor du har købt demn sorte væghylde henne? Er vild med den :-)

    Knus Maja

    SvarSlet
  3. Hej Maja
    Jeg beklager det sene svar, men af en eller anden grund så får jeg ikke besked når der er kommentarer + jeg aldrig fik brugt tid på bloggen og få den op og køre (hvilket jeg dog satser på nu). Den sorte væghylde er skam fra Ikea ;)

    SvarSlet